پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس کارگروه تحول اداری و بهره‌ورزی منطقه سه دانشگاه‌های کشور گفت: صرفه‌جویی در بودجه را می‌توان با حفظ کیفیت آموزش و پژوهش در سایه مدیریت بهینه بودجه‌ها و هزینه‌ها در دانشگاه‌ها عملی کرد.

خبرگزاری فارس: دانشگاه‌ها کیفیت آموزش و پژوهش را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ششمین نشست کارگروه تحول اداری و بهره‌وری منطقه سه دانشگاه‌های کشور ظهر امروز با حضور معاونین اداری مالی دانشگا‌ه‌‌های کشور و اعضای کارگروه در سالن اجتماعی مهمانسرای دانشگاه تفرش برگزار شد.

احمدرضا سوهان‌کار اصفهانی در این نشست گفت: هم‌اندیشی اعضا و رسیدن به نقاط مثبت در زمینه مشکلات موجود در دانشگاه‌ها در حوزه بهره‌وری هدف اصلی از برگزاری این نشست است.

معاونت اداری و مالی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: مدیریت هزینه و بودجه یکی از عوامل تاثیرگذار در زمینه جبران بخشی از معضلات مالی در دانشگاه‌ها است.

احمد عبداللهی با بیان اینکه این دانشگاه با مشکلات عدیده‌ای در زمینه بودجه روبرو است، افزود: در سال گذشته با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده بودجه دانشگاه‌ از افزایش چشمگیری برخوردار شد این در حالی است که در سال جاری تاکنون رقم بودجه دانشگاه ابلاغ نشده است.

بر اساس این گزارش ارائه گزارش در زمینه بهره‌وری و تحول اداری توسط اعضای کارگروه بهره‌وری و تحول اداری دانشگاه شهر کرد، اصفهان، صنعتی اصفهان، تفرش، قم، حضرت معصومه قم، کاشان و هنر اصفهان از دیگر برنامه‌های جنبی ششمین نشست کارگروه تحول اداری و بهره‌وری منطقه سه دانشگاه‌های کشور بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:18 | نویسنده : میثم اله وردی |